Zoek
Zoeken Annuleren

Ontwikkelingen

Leren van levensvaardigheden

In ons onderwijs willen we meer bereiken dan alleen de einddoelen van de overheid. Kinderen leren op school ook levensvaardigheden. Leerkrachten creëren daarom een sfeer waarin kinderen emotioneel vrij en nieuwsgierig zijn. We spreken kinderen aan op hun originaliteit, authenticiteit, ondernemingszin, creativiteit, burgerschap en zelfstandigheid. Dit vertalen we door in ons onderwijsaanbod, waarin kinderen de ruimte krijgen om te ontdekken en te experimenteren. Door op maat te bieden wat kinderen nodig hebben, komen ze verder. In ons schoolplan staat hoe wij hier aan werken en wat onze speerpunten zijn.

Terugblikken en vooruitkijken

Ieder jaar beschrijven wij in ons jaarverslag hoe er is gewerkt en wat de speerpunten zijn voor het komende schooljaar.