Zoek
Zoeken Annuleren

Onze school

CB de Brug boeit, bindt en beweegt!

De Brug is een christelijke basisschool die aansluit aan bij de behoeften en mogelijkheden van de leerling. We bieden een uitdagende omgeving, waarin kinderen zich veilig voelen en de ruimte krijgen hun talenten maximaal te ontwikkelen. Ook de inrichting van ons gebouw draagt daaraan bij. Samen met ouders gaan we voor de ontwikkeling en het welzijn van het kind. School en ouders gaan vanuit verbondenheid, wederzijds respect en vertrouwen met elkaar om. De school is toegankelijk, open en duidelijk in de communicatie.

Gezonde school

Onze school heeft het keurmerk Gezonde School. We hebben dit ontvangen voor de aandacht die we op school besteden aan gezonde voeding. Als de school leerlingen stimuleert om gezond te eten en te drinken bevordert dat gezond eetgedrag, nu en later. Gezonde voeding draagt ook bij aan een goede ontwikkeling.

Kennismaken

Ouders die belangstelling hebben voor onze school, nodigen we uit een afspraak te maken met de directeur voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.